Carta al meu nadó

“ No et conec, ni tan sols sé quin nom et posaré. Per somnis t`he imaginat i t’he vist. Planejo tota la meva vida al teu costat i ni tan sols sé com és la teva careta, la teva mirada, però des de ja t’estimo. A poc temps d’assabentar-me que tindria un nadó, vaig comprovar el que em va dir la meva mare alguna vegada; “L’amor d’una mare és únic”. Per això vaig voler fer-te aquesta carta. Estic tan feliç de tenir-te dins meu. Encara que et confesso que he plorat de temor i alegria; és un mix d’emocions i de sensacions. Quan arriba l’hora de dormir, sempre em ve al cap la frase: “un dia menys per a conèixer-te i un dia més al teu costat”. Vaig arribar a pensar que aquest era un amor desmesurat i fins i tot “una mica exagerat”. Bé, ja diuen que quan coneixes aquest amor tot canvia. Gràcies fill per donar-me novament vida per agrair i sobretot creure que els miracles existeixen; perquè encara que no et conec, et sento; cada dia dono gràcies al cel per tu, i confio que Déu mateix ens donarà al papi i a mi, la saviesa, fortalesa, entrega i compromís per envoltar-te sempre. Des de ja, benvingut! “

Escrit per Karol Denysse (Ràdio HCJB- Quito) / Imatge per Long Phung

Comentaris

Saps qui som nosaltres?
Consulta la nostra pàgina de preguntes freqüents o truca'ns a l'+34 938.651.226 o +34 679.448.829

Vine a conèixer-nos!

Horari de portes obertes:

  • Diumenges 11:00: Adoració i Comunió.
  • Diumenges 11:30: Escola Dominical per nens/es.

Seguim les normes sanitàries vigents de la Generalitat de Catalunya en relació amb la pandèmia, proveint a més de gel i màscares aquells assistents que vulguin utilitzar-les.

Review Widget
Escriu o edita la meva ressenya

Carrer George Lawrence, 10
08140 Caldes de Montbui
Barcelona
Telf: +34 938.651.226 o +34 679.448.829

L'església a les xarxes INSTAGRAM, GOOGLE, IVOOX, YOUTUBE 1, YOUTUBE 2, FACEBOOK

¡Envia'ns un missatge!

Nom

Correu electrònic *

Missatge *